helou, huomenna aattelin päivittää sarjisblogiaki mut sitä ennen saatte nauttia tämmösestä minipäivityksestä täälnäi <3 nimittäin multa julkaistiin jälleen kerran tavaraa Lapin Kansaan(lapin kasa lapin kana lapin ganja whatever lol), ja tännepä pistän näytille niillekki jotka ei kyseistä painotuotetta kuluta! ens perjantaina muuten kans on mun sarjista siellä, luulisin.

tajusin viimein, että voin piirtää rastapäitä ja tehdä työstäni astetta nautinnollisempaa! tuo fontti ja sen koko epäilyttää mua, mutta myöhäistä parkua kun ehdittiin jo julkaista :D

fonttikoko sinänsä on perusteltu, kun sarjisosio on silleen kokoluokkaa kärpäsen perse. siksi puhekuplat on vähän crowded.

en muuten edes lue Lapin Kansaa saatikka sen nuortenliitettä :D joskus työsuhteeni alkuaikoina saatoin käydä kirjastossa lukaisemassa palstan läpi, mutta nyt en ole koskaan oikein varma, milloin mun kamaa julkaistaan siellä :D vastaava toimittaja oli kuitenkin kiltti ja lupasi postittaa mulle jokaisen ilmetyvän lehden, jossa on mun sarjis. KIVA.

mut näillä mennään, nähdään huomenissa sarjisblogin puolella! \o/