hei vaan! pitkästä aikaa tänneki päivittelen :D ja tän sketsiblogin kun piti tiuhentaa mun päivitystahtia. NOT AS PLANNED!

mutku mun sarjisblogin uudesta entrystä tuli niin köyhä nii hemmotellaanpa teitä muksuja nyt oikeen kunnolla täällänäin <3<3<3<3<3<3

JOO mä tosiaan viihdytän itseäni piirtämällä meitsiä eri hiustyyleillä! lähinnä nyt rastoilla, kuten huomaatte :----D oon niin ego että itkettää. vastapainoksi pari koulutyötä!

taidehistorian kurssin muistaakseni eka työ. aloitettiin siis ihan alusta, eli kivikaudesta - tehtävänä oli luoda eläinaiheinen heimoriimu/muu vastaava, esim. koru, tatuointi, sotamaalaus... aihe kuitenkin rajattiin eläimiin. itse valitsin pääskystatuoinnin. olin oikeestaan niin innoissani, että loin tatuoinnin käytölle omat lainalaisuutensakin! tosin pääsin tunnin aikana vain niin pitkälle, että tatskan sijainti kehossa riippuu syntymäajasta. länsimaiset kalenterikuukaudet ei tosin aivan mahtuneet koko kroppaan :D mut vuodenaikasidosteisuus ois kyl voinu toimia? hmm.

tämä taitaa olla nykytaiteen kurssilta. ykköstehtävänä oli piirtää mallista Nefertiti-rintakuva, ja sitten tehdä siitä moderni versio vapaavalintaisin metodein. valitsin kollaasimaisen otteen, ja siinä missä muut teki jotain kuivia sivuprofiileja, mä menin ihan kubistiseksi! noi googley-silmät kyl kruunaa koko roskan <3 ja värit tuo mieleen kössi kengurun ja käytöskukan :'D

(taidehistorian kurssilta on myös devariin jo laittamani renessanssiversio maailman kuumimmasta naisesta <3<3<3)

ja vielä vähän!!! nimittäin sain joululahjaksi peräti kaksi(2) diy-mukia <3 eli siis niinku tämmösillä jännillä tusseilla piirrethään mukin kylkheen ja sit se paistethaan uunissa jajaja... FUCKING AWESOME!!! \o/ tässä luomukseniiiiiiiii

tottakai mun piti tunkee hippejä ykkösmukiin XD~~~ mut vittuku vihree tussi oli epäkunnossa ni piti tehä vaan tämmönen kaksvärinen tylsä :F oikeestaan ton vihreen tussin takia sainkin valituksen kautta uuden mukin. ja siinä sit toimi kaikki kolme tussia <3

...minkä kunniaksi pistin ihan överiksi koko homman!

ensi kertaaaaaan moimoiiiii